Pages

White Moustache
Assalamualaikum and Hello.Welcome to my blog.Please be a good visitor and reader.Follow me.Thank you :)

Saturday 21 January 2012

I'm Sorry ..

Assalamualaikum guys ..
Setiap kebahagiaan pastii ade kesedihan kann .. sume mestii p'rnh alaminya kann .. And, also me.. S'bnrnya bukan kali p'rtama , dah bnyk kalii .. Maybe, salah aku yang t'rlalu mudah untuk m'ncintai s'seorang tanpa kenal dia dulu kann .. yes , that's my fault , oke, i know .. please forgive me .. 
      
aku x ada niat nak buat cam tuh .. jujur . setiap kalii aku tengok orang bahagia , aku akan fikir , "adakah dia bahagia dengan aku ?" as we know , semua tak perfect , not prefect :) . Aku hrp , suatu hari nanti , dia dpt b'rjumpa dengan s'seorang yang more more better than me . 


I'm sorry for everything , now, you're just my friend , not more than that anymore ..not more.. 
Please don't wait me anymore... i'm sorry ..


Setiap kali aku tengok hujan turun , aku tak boleh bayangkan air matanya jatuh .. Maafkan aku ..Because of me, you've changed ..i'm so sorry .. Mulai hari ini , aku takkan mudah mencintai sesiapa pun .. kerana itu mungkin akan menyakitkan hati orang lain ..aku dah serik.. sangat ..t'ramat ..Kepada sesiapa yang pernah disakiti aku , maafkan aku , aku lakukan semua tu ada sebab t'rsendiri .. Bukan niat aku untuk m'mpermainkan kamu .. tak pernah sama sekali , semua tu sebab masih ada lagi orang lain yang lebih baik untuk kamu ... sekali lagi , maafkan aku ...

Let me go from your life .. I'm sorry ... B-Y-E ....


Terima kasih kerana sudi membaca dis story (:

No comments:

Post a Comment

Thanx sebab sudi bace entry saya :)
Kalau sudi , tlglh komen yer ^^